Webshop audit során kiszűrjük mindazokat a tényezőket, amik a webshopod konverzióját negatívan érinthetik.
A vizsgálatot két főszempontból tudjuk elvégezni: online marketing és fejlesztői oldalról. Ezeket tudjuk egyszerre és külön-külön is igény szerint készíteni.
Egy audit három részből áll:
- Vizsgálat: a webshopod átvizsgálása és egy összefoglaló dokumentum elkészítése (pdf).
- Konzultáció: közösen átbeszéljük az összefoglalót.
- Ajánlattétel: a javításokra és optimalizálásokra irányuló ajánlatok.
Lecserélnéd a régi webshopodat?
Igény szerint tovább-, vagy újrafejlesztjük webshopodat, oly módon, hogy a termékeid és rendeléseid szükség szerint biztonságosan átmozgatjuk az új webáruházadba.
Mit vizsgálunk az Online marketing audit során?
Mit vizsgálunk a Fejlesztői audit során?
*Elszámolás
A választott csomag ára beszámítható egy a csomag árát meghaladó szolgáltatásunkra.
- A Marketing audit esetén marketinges szolgáltatásra van lehetőség beválltani,
- a Fejlesztői audit csomag esetén fejlesztési szolgáltatásokra,
- Komplex audit csomag esetén 50% + 50% százalékban tudjuk elszámolni.
Kérj ajánlatot tőlünk bármilyen előzetes elkötelezettség nélkül
vagy igényelheted az óradíjas szupportunkat.